merchandise

Andere mogelijkheden

om het onzichtbare een gezicht te geven

Een evenement van Granate bezoeken

Iedereen is van harte welkom onze evenementen te bezoeken. Meer bezoekers maakt dat wij nog beter in staat zijn onze doelstelling te verwezenlijken: het onder de aandacht brengen van onzichtbaar talent. Met elke toegangskaart die u koopt draagt u bij aan die doelstelling. Waarmee we willen zeggen: bezoek onze evenementen en neem zoveel mogelijk vrienden, familie, kennissen en liefhebbers van film en poëzie mee!

Daarmee steunt u de performers waar u met zoveel plezier naar heeft gekeken en geluisterd.

Een granaatappelproduct aanschaffen bij Granate

Onze producten komen rechtstreeks uit het geboorteland van Granaatappel: Iran. Nafiss Nia kiest deze producten met veel zorg en aandacht uit. Het zijn stuk voor stuk bijzonder Iraans handwerk en dan (uiteraard) specifiek met een link naar de vorm en kleur van granaatappel. Ze zijn exclusief te koop bij onze evenementen.

Denk aan sieraden, keramiek, schilderijen, granaatappelpittenolie, tassen en andere accessoires.

Alle opbrengsten van de verkoop komen ten goede aan de Stichting. Dus mocht u iets moois zien in onze collectie bedenk dan als u besluit iets aan te schaffen, dat u niet alleen een speciaal, blijvend aandenken voor uzelf aanschaft, maar dat u daarmee ook Granate ondersteunt.

Granate steunen met grote giften.

U kunt veel betekenen met uw steun. Met een grote gift kunnen we grote stappen zetten. Als grote giftgever kunt u, vanaf een bepaald niveau, zelf bepalen naar welk project uw donatie gaat. Op onze site kunt u zien welke projecten Granate uitvoert. Samen overleggen we waar uw gift het best tot zijn recht komt. Uw wensen staan daarbij centraal.
Indien u een specifiek project wenst te steunen, vinden wij het belangrijk dat de bestemming van uw gift aansluit bij uw persoonlijke idealen en doelstellingen. We blijven met u in contact daarover.

Stichting Granate heeft een ANBI-status. Hierdoor zijn uw giften aftrekbaar bij de aangifte inkomstenbelasting. Er geldt een drempelbedrag en een maximum voor gewone giften. Lees meer hierover op de website van de Belastingdienst.

Granate steunen met uw bedrijf of uw organisatie

U kunt ons ook sponsoren met de kennis, vaardigheden en faciliteiten van uw bedrijf, zoals:

• Het verzorgen van ons diverse drukwerk;
  • Het schenken van van een gift voor onze vrijwilligers;
  • Het verzorgen van catering op onze evenementen;
  • Het geven van juridisch of financieel advies;
  • Het ter beschikking stellen van ruimte, apparatuur of menskracht;
  • Of een andere bijdrage naar keuze.

Indien u daar prijs op stelt is Granate altijd bereid iets terug te doen als waardering voor uw betrokkenheid. In dat geval denken wij graag met u mee over de mogelijkheden. Wij hebben ervaring met het organiseren van inspirerende workshops, bijvoorbeeld voor uw personeel of voor uw relaties. Alles wat met creatief taalgebruik te maken heeft kan aan bod komen. Denk aan een training in het bedenken van pakkende one-liners voor uw marketing team. Een andere mogelijkheid is oefening in het schrijven van pakkende teksten, een training waar uw PR team goed mee aan de slag zal kunnen. Een workshop sneldichten is de perfecte manier om een personeelsdag een sprankelende invulling te geven. Neem contact op met Nafiss Nia, oprichtster van Stichting Granate, zij zal u graag te woord staan en indien gewenst, langs komen om alle ins en outs over de mogelijkheden toe te lichten.

Granate in uw testament opnemen

Mensen die de potentie hebben om hun talent verder te ontwikkelen kunt u blijven helpen. Talent heeft nu eenmaal tijd en ondersteuning nodig om tot volle bloei te komen. Ook als u er niet meer bent kunt u een steun zijn. Als u de Stichting Granate in uw testament opneemt, leven uw en onze idealen voort, nu en in de toekomst en waarborgt u onze inzet voor de talentvolle dichters, schrijvers en filmmakers die zonder steun onzichtbaar zouden blijven.

Twee manieren

U kunt ons op twee manieren in uw testament opnemen: u benoemt Stichting Granate tot (mede-) erfgenaam of u kent Stichting Granate een legaat toe.

Stichting Granate benoemen als (mede-) erfgenaam

In uw testament benoemt u een of meerdere erfgenamen. Als erfgenaam krijgt een persoon en/of een organisatie recht op uw nalatenschap. Naast uw geliefden kunt u dus ook Granate (mede-) erfgenaam maken.

Stichting Granate benoemen als legataris

Een legaat kunt u zien als een gift in uw testament. U kunt zo een bepaald geldbedrag, een huis, een schilderij of andere waardevolle goederen nalaten aan Granate. Zo kunt u uw familieleden of goede vrienden als erfgenaam benoemen en daarnaast een gift aan Granate nalaten.